Colorless green ideas
My name is Sylwia, but you can call me Mizu (it's because of my last name, not because I like water...).

I live in Poland. Warsaw, to be precise.
I love cute fluffy stuff and rock music.
I'm quite sporty. But only when the weather is nice.
I love travelling. I can be easily packed into a suitcase and taken with you to your country.
I'm keen on art. I draw and photograph.

I'm interested in many things, so there is a high chance that we have something in common!

home
message
personal
my photography
my art
my deviantArt
theme

i-hontou-ni:

Best food endorsers ^__^

Reasons to become a Japanese idol: 

1. Be paid to eat food.

omg <3

Posted 9 months ago with 587 notes
ViaSource

#arashi #paradox
arashianeel:

xD

aww

arashianeel:

xD

aww

Posted 1 year ago with 305 notes
ViaSource

#arashi
Posted 1 year ago with 1,055 notes
ViaSource

#arashi #we can make it #xm
Posted 1 year ago with 6,982 notes
ViaSource

#arashi #xm

a r a s h i- breathless music station

Most of them have these acne holes, which are so much against the generally accepted ideal of beauty, and they still have millions of fans all around the world - including me :3 Faith in humanity restored.

Posted 1 year ago with 195 notes
ViaSource

#arashi #xm #j-pop
Arashi
Breathless
Calling/Breathless
129,421 plays

satoshilog:

Breathless - Arashi

Full version, finally!

Nino moments - forever SQUEEEEEEE <3

quatres:

Mother nature has a sense of humour, and so does Ohno Satoshi.

Posted 1 year ago with 1,137 notes
ViaSource

#ohno #ohno satoshi #arashi #cat #lol

dudeohno:

Wow. So, the LDH fandom is going crazy over the fact that cutie Tetsuya is turning 32 this February.

image

….and I’m just reading their flailing and wondering if they have ever heard of Arashi’s fountain of youth.

33 this year

imageimage

31 this month

image

5 years old this year

image

Gifs by: expiey, Mweggy, Azul3104 and Osaka-nyan.

Posted 1 year ago with 52 notes
ViaSource

#xm #japanese #arashi #j-pop #yes #haha
fuseigniter:

sakki-no-negao:

la-romanesca:

yusoslow:

LMAO, OH GOD SHO, WHAT ARE YOU WEARING?
Haha Jun’s like “Are you fucking kidding me?”

^ He looks adorbs. I love Jun’s hair here omg! Idk about y’all but I think Nino’s planning something sinister. And I’m not sure but every time I look at that gif there’s like a voice in my head that’s says, “Nande?”

I love how jun’s the only one not playing cards xD

hahaha I can hear him in my head going “nani?” like nothing’s different XD

fuseigniter:

sakki-no-negao:

la-romanesca:

yusoslow:

LMAO, OH GOD SHO, WHAT ARE YOU WEARING?

Haha Jun’s like “Are you fucking kidding me?”

^ He looks adorbs. I love Jun’s hair here omg! Idk about y’all but I think Nino’s planning something sinister. And I’m not sure but every time I look at that gif there’s like a voice in my head that’s says, “Nande?”

I love how jun’s the only one not playing cards xD

hahaha I can hear him in my head going “nani?” like nothing’s different XD

Posted 1 year ago with 873 notes
ViaSource

#arashi

Looks like Aiba… Masako XD

Posted 1 year ago with 134 notes
ViaSource

#aiba masaki #arashi #lol #j-pop #japanese
Posted 1 year ago with 96 notes
ViaSource

#arashi

amnos-kamikaze:

greenbunnie:

9 favourites scenes of "we can make it" Pv

One of my top 10 Arashi songs ever!!

This PV is very cute :3

jharashi:

9 Random pictures of chibi MatsuJun

Awwww! <3